پنج شنبه ١٦ آبان ١٤٠٤

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 12589
 بازدیدکنندگان آنلاین : 16

شرح وظایف
 

 

شرح وظایف کارشناس امور هیأت علمی

1-    صدور کلیه احکام اعضای هیآت علمی اعم از (افزایش ضریب حقوقی، پایه ترفیع، پایه تشویقی، تمام وقت جغرافیایی، ماموریت آموزشی، ارتقاء مرتبه ،تبدیل وضعیت استخدامی و ... )

2-    انجام امور مربوط به تنظیم و تمدید احکام استخدام اعضاء هیآت علمی پیمانی، تعهدات قانونی و ماده ی یک تأمین اعضاء هیأت علمی دانشگاه

3-    انعقاد قرارداد محرومیت از مطب و تمام وقتی اعضای هیأت علمی مشمول

4-    انجام امور مربوط به ترک خدمت، غیبت، استعفاء و بازخرید از خدمت با هماهنگی هیأت بدوی و هیأت تجدید نظر رسیدگی انتظامی هیأت علمی دانشگاه

5-    انجام امور مربوط به گواهی اشتغال به خدمت جهت ارائه به دیگر سازمان ها، موسسات و سفارتخانه ها

6-    مکاتبات مربوط به آزادسازی دانشنامه عمومی، تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ

7-    انجام امور اداری مربوط به متقاضیان انتقال از سایر دانشگاه ها و موسسات به این دانشگاه و بالعکس

8-    انجام امور مربوط به ارتقاء مرتبه و تبدیل وضعیت استخدامی و ...

9-    انجام امور اداری مربوط به اعضای هیأت علمی بر اساس مصوبات هیأت رئیسه، هیأت ممیزه و هیأت اجرایی جذ ب و هیأت امنای دانشگاه

10-به روز رسانی سیستم پرسنلی هیأت علمی

11-انجام فعالیت های لازم در زمینه پیاده سازی مفاد آئین نامه اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی

 

صفحه اصلي|فرم پرسش|نقشه سايت|تماس با ما