چاپ        ارسال به دوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1401-1400

   معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یکشنبه) طی اطلاعیه ای چگونگی ثبت نام اینترنتی را اعلام کرد.

   به گزارش وبدای دانشگاه، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 1400 جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1400/7/6 لغایت 1400/7/10  (ساعت 9صبح)  از طریق مراجعه به سایت :student.uswr.ac.ir  با userکدملی و password شماره داوطلبی می باشد. و آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام اینترنی خود را  کامل کرده ودر پایان شماره دانشجویی دریافت نمایند. 

شماره تماس :22180054                                     

Email: pegahabaasi@gmail.com

مدارک لازم جهت  ثبت نام کارشناسی و آپلود در سایت :

  • اسکن عکس 4×3 .
  • اسکن شناسنامه و کارت ملي
  • اسکن گواهی نامه متوسطه و پیش دانشگاهی
  • اسکن ریز نمرات متوسطه و پیش دانشگاهی
  • دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.
  • اسکن کارت پايان خدمت (در صورت داشتن معافيت)
  • ثبت نام مشولین نظام وظیفه در سامانه https://vazifeh.police.ir
  • اسکن فیش واریزی (دانشجویان شهریه پرداز) فیش واریزی به مبلغ 40/000/000 ریال به

حساب شماره :4001084603000436  حساب تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد خزانه

شماره شبا: 980100004001084603000436IR

شناسه 30رقمی معاونت آموزشی: 391084674140103000000016471000

بعد از اتمام ثبت نام ، از تاریخ 1400/7/20 برای امور رفاهی دانشجویی به ادرس زیر مراجعه فرمایید.

boostan.uswr.ac.ir

معاونت آموزش دانشگاه

به اطلاع می رساند با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد.

1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.

2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید.

3- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir  وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید.

کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ 09/30/ 1400 فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.

رسید پستی را به Email: pegahabaasi@gmail.com ایمیل نمایند.

مدارک لازم جهت ارسال به دانشگاه از طریق پست  :

1-دوازده12 قطعه عکس 4× 3     2- کپي شناسنامه و کارت ملي    3-اصل گواهينامه متوسطه و پيش دانشگاهي    4-اصل ريز نمرات متوسطه و پيش دانشگاهي  5- کپي کارت پايان خدمت(در صورت داشتن معافيت)    6-پرینت کلیه فرم های تکمیل شده ثبت نام اینترنتی همراه با امضاء دانشجو 

کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ 09/30/ 1400 فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. 

معاونت آموزش دانشگاه

مراحل ثبت نام الکترونیکی معاونت فرهنگی و دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود کارشناسی 1400

1-ورود به سایت student.uswr.ac.ir جهت ثبت نام در سامانه هم آوا ودر نهایت دریافت شماره دانشجویی برای ورود به سامانه بوستان

2-مراجعه به سايت  boostan.uswr.ac.ir  و مطالعه کامل راهنمای سیستم از تاریخ 1400/7/20

4-دانشجویان عزیز توجه داشته باشند جهت تکمیل ثبت نام پرکردن کلیه فرم های مربوط به اداره مشاوره، اداره سلامت، کمیته انضباطی، اداره تربیت بدنی، اداره خوابگاهها و اداره فرهنگی الزامی می باشد.

5-مراحل تکمیل فرم های مذکور جهت بهره برداری بر روی سامانه بوستان قرار خواهد گرفت.

   شماره تماس :22180019   ایمیل : ma.sharafi@uswr.ac.ir

معاونت دانشجویی وفرهنگی



١٨:٢٧ - پنج شنبه ٨ مهر ١٤٠٠    /    عدد : ٢٠٤٥٠    /    تعداد نمایش : ٥٦٦١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج