شنبه ١٨ آبان ١٤٠٤
صفحه اصلي >  آموزش > آرشیو اخبار و اطلاعيه ها 
اخبار > نتایج پژوهشی جامع « تحلیل وضعیت کودکان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در ایران »، در قالب کتاب منتشر شد
 


  چاپ        ارسال به دوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نتایج پژوهشی جامع « تحلیل وضعیت کودکان دارای معلولیت و نیازهای ویژه در ایران »، در قالب کتاب منتشر شد


   نتايج پژوهشی در خصوص " وضعيت کودکان دارای معلوليت و نيازهای ويژه در ايران " که توسط تيمی از پژوهشگران تحت نظارت دکتر پيام روشن فکر (عضو هيات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی) انجام شده است، در قالب کتاب منتشر شد.

    دکتر پیام روشن فکر در این باره به خبرنگار وبدای دانشگاه، گفت: این پروژه تحقیقاتی با حمایت دفتر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (يونيسف) در ايران و به سفارش معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، طی 18 ماه (سالهای 1398 و 99)، کار اسنادی و میدانی در 7 استان کشور اجرا شد.

    وی افزود: نتایج این پژوهش در قالب کتابی در 342 صقحه و چهارفصل، توسط دفتر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (يونيسف) در ايران منتشر شده است.

    دکتر روشن فکر تصریح کرد که این مجموعه از اطلاعات، به جنبه های مختلفی از زندگی کودکان دارای معلوليت و نيازهای ويژه در ايران و وضعيت موجود و مطلوب آن بلحاظ آماری، قوانين و سياستها، برنامه های مرتبط با آموزش، سلامت، زندگی اجتماعی، مشارکت و ارزشها و هنجارهای جامعه در خصوص اين کودکان پرداخته است.

    گفتنی است؛ کتاب منتشر شده از نتایج بررسی " وضعيت کودکان دارای معلوليت و نيازهای ويژه در ايران "،  جهت استفاده اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققان حوزه توانبخشی، در کتابخانه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نگهداری می شود.

انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور


٠٠:٣٨ - سه شنبه ٩ شهريور ١٤٠٠    /    عدد : ٢٠٢١١    /    تعداد نمایش : ٥٣٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 422972
 کل بازدید : 77429335
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشیمعاونت فرهنگی و دانشجوییمعاونت تحقیقات و فناوریمعاونت توسعه مدیریت و منابعمعاونت درمان و توانبخشیکتابخانه

Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences