يکشنبه ١٩ آبان ١٤٠٤
صفحه اصلي >  آموزش > آرشیو اخبار و اطلاعيه ها 
اخبار > نشست شواری آموزش بیمارستان رازی با حضور معاون آموزش دانشگاه، معاون آموزشی بیمارستان، اعضای هیات علمی ستاد فارابی
 


  چاپ        ارسال به دوست

نشست شواری آموزش بیمارستان رازی با حضور معاون آموزش دانشگاه، معاون آموزشی بیمارستان، اعضای هیات علمی ستاد فارابی

در این نشست دکتر آرش میراب زاده، معاون آموزشی، ضمن تقدیر از اعضای هیات علمی و کارکنان مرتبط با امور آموزش فراگیران، بر هدف ارتقای تعامل و کار تیمی تاکید نمود. اهم موضوعاتی که توسط اعضای حاضر در گروه مطرح شد شامل موارد زیر بود:

1.        درخواست همکاری اعضای هیات علمی ستاد در امور مربوط به آموزش کارکنان

2.        در نظر گرفتن مزایای حمایتی و تشویقی برای کارکنان کادر درمان در صورت همکاری ایشان در فرایند آموزش فراگیران

3.        فعال شدن ستاد فارابی در شیفت­های بعد از ظهر

4.        در نظر گرفتن ساعات شناور برای حضور فراگیران در بخش­های بستری

5.        امکان حضور فراگیران سایر دانشگاه­ها در شیفتهای بعد از ظهر

6.        مشارکت اعضای هیات علمی ستاد آموزشی فارابی و ارائه مقاله در سمپوزیوم مددکاری

7.        تسهیل قوانین مربوط به حضور فراگیران در بخش­های بالینی

8.        حضور کاردرمان در واحد کاردرمانی ستاد در تمامی روزهای کاری هفته

9.        فراهم آوری امکان ارجاع بیمار از پردیس ها به ستاد آموزشی فارابی

10.    همکاری گروه­های مختلف آموزشی ستاد با دکتر کربلایی نوری در اجرای پکیج آموزش مهارت­ها به بیماران

11.    تدوین برنامه جامعه تر و دقیق تر همکاری اعضای هیات علمی گروه های مختلف آموزشی در برنامه آموزش دستیاری

12.    تجهیز ترالی اورژانس ستاد

13.    در نظر گرفتن منشی برای انجام امور مربوط به فرمهای ارجاع و ...

در نهایت مقرر شد موارد طرح شده در جلسات مرتبط بررسی و تصمیم گیری نهایی اعلام شود.


١٠:١١ - يکشنبه ٨ دی ١٣٩٨    /    عدد : ١٥٨٥٠    /    تعداد نمایش : ١٢٣٤


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 424079
 کل بازدید : 77456221
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشیمعاونت فرهنگی و دانشجوییمعاونت تحقیقات و فناوریمعاونت توسعه مدیریت و منابعمعاونت درمان و توانبخشیکتابخانه

Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences